Fight

Publicerat: 2010-04-11 Tid: 14:19:29


Gårdagen var ganska slapp tills klockan blev åtta. Då kom Johanna till mig och vi gick ner till hemköp för att köpa lite saker. Dennis kom strax innan nio också och joinade. Jag lagade Lövbiff & pommes till Johanna och mig som vi sedan åt. Det var mycket gott. Satt vid datorn och var inne på Chatroulette tills klockan var tjugo i tolv. Då åkte Dennis hem och jag och Johanna gick till Sangria där hennes pojkvän satt. Satt där tills kvart över ett och gick sedan hem och la mig.

Har nu varit på stan med min syster och håller nu på att packa. Ska till mamma ikväll. Imorgon är det skola igen och lovet är slut. :(




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0