Gratisbio.se!!!

Publicerat: 2010-04-22 Tid: 16:05:53


För er som inte redan vet om denna hemsida så tänkte jag tipsa om den. Det är en hemsida där du kan samla poäng genom att t.e.x delta i undersökningar, besöka hemsidor, och handla. Om du till exempel vill handla kläder på Nelly.se så kan du först gå via Gratisbio.se och få 10 % i poäng på det du handlar för.

Självklart finns det mer saker du kan göra för att samla poäng och det jag skrev tidigare var bara några av många exempel. Det är absolut inget svårt utan det krävs bara att du använder musen och ibland tangentbordet. Genom att bli medlem på Gratisbio genom att trycka HÄR får du 50 poäng och även 25 poäng extra eftersom det är jag som värvar dig. Alltså du får 75 poäng att börja med!

När du har nått 200 poäng kan du byta poängen mot presentkort på 50 kr och vid 400 poäng kan du till exempel byta till en biobiljett.

Tveka inte utan gå med redan nu!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0