Headlines

Publicerat: 2010-04-07 Tid: 11:48:09


Solen skiner och det är cirka 12 grader ute! Det gillar vi väldigt mycket. Ska snart gå ut på stan en stund och kolla runt. Ska inte köpa något utan vill bara gå ut i den varma luften en stund. Idag är det onsdag och jag ska umgås med Johanna idag. Väntar på att hon ska vakna så vi kan bestämma vad vi ska göra. Lisa kommer hem från kroatien ikväll också!

(Angående mina rubriker så är det ofta de låtar jag lyssnar på när jag skriver inlägget!)

(jag igår, orka vara seriös liksom!?)

(Jag idag, okej lite seriös kan man väll vara då)



Johanna

Hahha, grrr ;D

2010-04-07 @ 12:33:43
URL: http://johannareutermo.blogg.se/
lisa

uhhh, schnygging dar ;)

2010-04-07 @ 14:48:28
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0