I know I can count on you

Publicerat: 2010-04-21 Tid: 21:34:17


Onsdagen var då över och endast två dagar kvar av skolan. Imorgon har jag dans på kvällen och på fredag ska jag vara med min syster. På lördag åker jag och syster till Stockholm för lite shopping. Blir att kolla efter en studentklänning vet dock vilken jag ska ha men ska se om huvudstaden har något trevligt att erbjuda.

 

Igår var jag på Ikano med syster efter skolan. Köpte själv inget utan gick med henne på jakt efter en mascara. Hon hittade en billig och bra på Cubus som hon köpte. Just nu sitter jag i alla fall vid datorn (NÄHÄ) och tråkar. Skulle sett på Grey's Anatomy men ishockeyn förstörde så det inte sänds. Usch på HV71 och Djurgården. Näääääe!

 

 




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0