Let it snow?

Publicerat: 2010-04-05 Tid: 11:37:53


Vad är det jag ser? Det har snöat inatt och det är bara 3 grader ute. Fy! Var så skönt väder igår att jag nästan kände att det fanns en hake. Nu vill jag ha vår på riktigt och inte bara fram och tillbaka i vädret hela tiden.

Jag var med Jennifer igår kväll. Åkte till henne och såg på Gossip Girl. Sedan åkte vi till Braskens Bro och åt pommes på McDonald's. Åkte sedan hem till mig och gjorde inte så mkt. YouTubade lite och såg på Ballar av stål. Hon drog hem med sista sturefors bussen vid kvart i tio. Såg då på Evan den allsmäktige följt av CSI Miami och NY.

Vaknade vid halv elva och trodde inte klockan var så mycket eftersom det var så mörkt och mulet ute. Gick in på FB och såg att Andreas skrivit något om att det var snö ute. Usch! Dagen bjuder inte på så mycket har inte bestämt vad jag ska göra ännu...

Inte mer snö nu!


Lisa

matilda, jag ar lite skadeglad aven fast det regnr har ;) hihihi

2010-04-05 @ 13:40:10
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0