Please don't stop the music

Publicerat: 2010-04-02 Tid: 14:34:03


Första dagen på lovet och det känns riktigt skönt. Gårdagen var rätt lugn gick till dansen vid åtta och sedan efter det gick jag hem och duschade. Tog det lugnt och såg på film och såg även en bit på Borat som visades på kanal 4. Har faktiskt inte sett den filmen innan och blev överraskad att den var så rolig som den var.

Har redan hunnit åka bussen fram och tillbaka till mamma för att kolla om jag fått någon post. Hade dock inte det så nu sitter jag här i mitt rum. Solen skiner ute men jag är för trött för att gå ut mer idag. Får se om jag gör det senare sen i alla fall.

Imorgon ska jag äta påskbord med min syskon. Det ska bli gott och kul.

PUSS

(Bilden var till en bilduppgift om vrede)




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0