Put your freak on

Publicerat: 2010-04-16 Tid: 21:27:59


Fredag, kan däremot inte säga att det känns som det. Det var oerhört svårt att gå upp imorse och jag var väldigt trött i skolan. 3 Filosofi lektioner i rad men som tur var såg vi på film den sista lektionen. Jag fick visa mina tekniska skillz och fixade så datorn och projektorn funkade ihop.

Efter skolan gick jag med Lisa & Natalie till Steve's. Satt där en stund och pratade och hörde Natalies historia om ett par äckliga gubbar som hade förföljt henne förra helgen. Man vågar ju snart inte gå ut på gatorna på nätterna. Varför måste det vara så? Helt sjukt!

I alla fall så ser jag på Talang nu och har bara varit hemma och tagit det lugnt.

Vissa människor förstår jag mig inte på. Hur kan man bete sig så okänsligt!!!!!!





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0