Riverside

Publicerat: 2010-04-08 Tid: 10:48:28


Godmorgon!

Har precis ätit frukost och sitter och nördar lite vid datorn. Ska alldeles strax ta på mig gympakläder och gå ner och gymma. Ska även säga upp mitt abonnemang eftersom det är 2 månaders uppsägningstid och att jag därmed kan gymma till juni.

Efter gymmet blir det dusch och fix och sedan ska jag åka till Berga VC och ta blodprov. Eller rättare sagt ska ta det och kolla om jag tål fisk bla. Har inte ätit fisk någon gång i mitt liv eftersom jag var allergisk när jag var liten så tänkte det är dags att kolla om den har gått bort.

Nej nu måste jag sätta igång får inte sitta och slöa mer! FY!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0