So why

Publicerat: 2010-04-18 Tid: 15:02:34


Har precis tagit lite kort med kameran. Är på världens fotohumör idag så kunde inte hålla mig. Har i alla fall varit hos mormor och morfar imorse med mamma. Sedan håller jag på att tvätta just nu. Eller rättare sagt den hänger på tork i torkskåpet. Funderar på att gå en promenad och tror faktiskt att jag tänker göra det. Solen skiner och det är 12.3 grader så why not.

Kan faktiskt skryta om att jag äger på att ta kort genom att trycka på avtryckaren med foten. Hihi




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0