Stockholm

Publicerat: 2010-04-25 Tid: 19:45:01


Igår var jag som sagt i Stockholm. Mådde inte bra under fredagskvällen så gick och la mig tidigt men kunde dock inte somna. Låg och vred och vände på mig, kräktes, hade ont i halsen. Ändå tog jag tåget klockan 08.05 på lördagsmorgonen med min syster. Mådde då hyffsat bra. När vi kom fram vid halv elva gick vi till södermalm för att titta i cocoo.se's affär och även en amerikans affär. Gick sedan till NK och drottninggatan och tittade. Började känna mig drogad så fick sitta ner ett par gånger och äta lite panodil så att det skulle kännas bättre. Såg Linda Rosing på stan och min syster kände igen henne på läpparna. Konstigt att se henne gå med barnvagn. Åkte tåget hem vid tjugo i sju och resan hem var seg.

I alla fall så är jag sjuk nu och får se hur jag mår imorgon. Orkar inte vara hemma från skolan och vara sjuk.

Hittade i alla fall detta i Stockholm.

(T-shirt från Gina Tricot, 49 kronor)

 

 

(T-shirt från Gina Tricot, 49 kronor)

 

 

(Studenklänning från MQ, 499 kronor)




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0