Sun is rising

Publicerat: 2010-04-13 Tid: 18:23:25


Hemma från skolan nu slutade inte förrän halv fem. Sitter och väntar på att potatisen kan koka klart så att jag kan göra lite potatismos. Ska ha grillkorv till det, mums är jätte hungrig. I alla fall så var skoldagen helt okej hade bara väldigt svårt att komma upp i morse. Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt. Se på Desperate Housewives ikväll!

Vi passade på att äta glass idag på matrasten i det fina vårvädret.

(Jag, Olivia & Johanna)



PHOTOS BY NATALIA.

sv: toppen ;D

Nikon D80 :)

2010-04-13 @ 19:42:58
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
matildas olivia ;)

haha, fyfan, ser förjäävlig ut

men gott vare !

2010-04-13 @ 21:41:50

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0