Take a chance

Publicerat: 2010-04-17 Tid: 13:55:45


Lördag och jag håller på att göra mat. Blir korv och makaroner till lunch och till middag sedan blir det grillat. Mums! Flintastek är nog det godaste att grilla men fläskkotletter och kyckling är också gott. Gick promenad för en stund sedan med Jennifer till Netto. Blåste rätt mycket ute fast det var ändå ganska varmt att gå.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra förutom att äta mat.

Bild från igår.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0