That's Amore

Publicerat: 2010-04-29 Tid: 17:58:27


Ligger i min säng och väntar på mat. Är trött i benen och täppt i näsan. Har klarar mig utan nässpray idag men tycker det är dags nu. Ikväll vid åtta är det dans. NÄST SISTA GÅNGEN, innan dansuppvisningen. Den kommer äga rum på Forumteatern, Linköping, söndagen den 9 maj. Ska dansa med allt vi ska ha på oss på dansuppvisningen idag också för att se om det går bra. Är så sjukt sugen på att ha dansuppvisningen och vår dans är riktigt bra och även låten! Längtar....




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0