They will not control us

Publicerat: 2010-04-07 Tid: 17:30:49


Johanna gick precis härifrån. Träffade henne utanför H&M vid två och gick på stan. Satte oss sedan på Coffe House och jag drack varm choklad medan Johanna drack te. Hade det trevligt och pratade på uteserveringen. Pratade om allt och inget såg även Cornelia stressa förbi på stora torget. En äcklig fullegubbe gick till dem som satt bredvid och var allmänt jobbig också. Båda vi tittade bort så han inte skulle se eller komma till oss. Usch på honom!

(Jag på Coffe House)

(Varm choklad & Te)

(Johanna)


Johanna

Jag snor bilderna om det är okej? :)

2010-04-07 @ 22:23:26
URL: http://johannareutermo.blogg.se/
Matilda

Ja gör du det ;)

2010-04-08 @ 10:49:06
URL: http://ewamatilda.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0