When the moon hits you eye

Publicerat: 2010-04-27 Tid: 20:42:54


Popcorn, cider och Ugly Betty följt av Desperate Housewives är det perfekte slutet på en tisdag. Är fortfarande sjuk och är så otroligt trött i skolan men orkar inte vara hemma så går ändå. Hade lektioner till tjugo i två ungefär sen gick jag hem. Har legat i sängen sen dess och sett på tidigare Ugly Betty avsnitt och annat. Har rätt mycket att plugga på till den här veckan.
  • Engelska B Nationella
  • Filosofi Prov
  • Engelska Analys

Imorgon är det onsdag och slutar vid halv tre med hantverk. Nu är reklamen slut så ska fortsätta se på Ugly Betty. ♥




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0