Almost like fever

Publicerat: 2010-08-13 Tid: 21:53:34


 

Äntligen fredag! En jobbvecka är slut och nu väntar helgen. Veckan har gått sjukt snabbt men hoppas däremot inte att helgen också gör det. Inte så mycket planerat i helgen än att jag måste tvätta. Idag har jag jobbat till 5 och sedan umgåtts med min syster. Cyklade både till och från henne. Var tveksam över att jag skulle orka hem då jag nästan somnade i hennes soffa men luften ute gjorde mig piggare. På tal om luften, gud vilken äcklig luft det varit idag! Kladdig och fuktig luft som gjort att jag fått ont i huvudet på jobbet. Dock skönt att det kommit lite värme.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0