Can buy me love

Publicerat: 2010-08-10 Tid: 21:32:58


Har varit och hämtat och betalat min nya cykel idag. Var dessutom duktig och gick 4 km idag till min syster. Nu på kvällen blev jag extremt sugen på att fotografera. Tog kameran, stativet, fjärrutlösaren och reflexskärmen ut i skogen och använde mig själv som modell. Det blåste lite ibland så reflexskärmen ville inte stå kvar där jag ville att den skulle vara. Reslutatet blev i alla fall såhär :





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0