Do what you have to do

Publicerat: 2010-08-22 Tid: 22:26:11


En vecka kvar till mitt nya liv som student på LiU. Är ganska taggad nu då jag läst kursplan och annat. Var lite tveksam till programmet först men tror nu att det är rätt. Redigering av bild och ljud passar mig utmärkt och att man dessutom kan bli radiopratare har jag inget emot. Tror det kommer passa mig väldigt bra eftersom jag är ganska estetisk av mig.

Imorgon blir det jobb till kl 12 och sedan blir det att gå till allergimottagning. Efter det ska jag träffa saknade Anna!



 

Jag igår på Sangria





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0