Do you wanna

Publicerat: 2010-08-26 Tid: 19:34:39


Igår jobbade jag till 5 som vanligt. Åkte hem och åt mat och träffade sedan världens bästa Johanna. Vi gick till Steve's och fikade. Satt där och pratade om allt och inget hela kvällen. Skönt att det är någon som tycker samma sak som mig och som förstår. Vi skildes åt runt halv tio och jag gick hem medan Johanna gick till bussen.

Idag regnade det när jag vaknade och har regnat hela dagen. Som tur var kunde jag ta bilen till jobbet så slapp att cykla och bli blöt. Gick till fem kände mig rätt hängig hela dagen men nu på kvällen känns det bra. Trött som vanligt men det är inget ovanligt. Gick till brännpunkt och bokade en klipptid tills imorgon förut. Ska klippa upp håret tänkte jag och såklart topparna. Hatar att ha långt men slitet hår det är så extremt fult. Så imorgon halv sex sitter jag i frisörstolen.

Nu ska jag fortsätta titta på 2 ½ men och bara ta det lugnt för sista jobbdagen väntar.


Jag igår innan jobbet       Fina Johanna på Steve's



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0