Falling down

Publicerat: 2010-08-15 Tid: 11:15:58


Regnar idag lite till och från. Tråkigt! Dessutom har jag ont i huvudet så tror det är åska på gång också. Idag blir det att packa och sedan åka till pappa. Ska dessutom tvätta lite innan. Igår var jag hemma på kvällen och åt tacos. Såg sedan en film och åt popcorn. Mums!


Hade lite kul igår efter fotandet.


lina

Hej Matilda! Vi funderar på att åka till NKPG på tisdag. kan du då? :)

2010-08-15 @ 15:38:17
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0