If you like it

Publicerat: 2010-08-30 Tid: 16:26:34


Hemma nu efter första skoldagen...

Känns bra och var inte ett dugg nervös innan så det var skönt att slippa. Började med upprop kl 10 följt av Campusvandring. Var klara redan innan 12 så då gick vi och åt lunch. Efter det gick vi runt på stan en stund i norrköping tills vi tröttnade och åkte hem. LiU-korten är slut eftersom de har fastnad i tullen så ett kort får man inte på ett tag. Fick som tur var ett registreringsbevis så att jag kan åka campusbussen till och från skolan. Imorgon blir det att åka den och hoppas på att inte allt för mycket folk gör detsamma.








Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0