Lets get it

Publicerat: 2010-08-18 Tid: 21:54:14


Har jobbat mån-ons nu och imorgon är jag ledig! Skönt att slippa gå upp vid halv sju och kunna sova. Älskar att vakna tidigt på morgonen och sen komma på att jag lugnt och fint kan somna om igen. Jobbar igen på fredag och sedan är jobb veckan slut.

Fredag blir det att dra med mig kameran och gå på Rix FM Festivalen. Tänkte kolla hur stark min externa blixt verkligen är tillsammans med ett tele objektiv. Hoppas på att få några bra bilder om man nu lyckas tränga sig fram tillräckligt bland alla små fjortisar som säker kommer stå och skrika efter Eric Saade eller Ola.
På lördag blir det att träffa tjejerna. De flesta av dem i alla fall. Vet inte riktigt vad vi ska göra och var men jag är säker på att det kommer bli extremt trevligt. Något man ser fram emot.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0