Ny design

Publicerat: 2010-08-11 Tid: 10:36:29


Har gjort om bloggen lite nu & såhär blev resultatet.

Klockan 1 börjar jag jobba och innan dess blir det att göra iordning och äta lunch. Solen skiner ute så kanske ska gå en promenad dessutom. Håller fortfarande att längta ihjäl mig efter att min iPhone 4 ska komma på posten.  Snälla säg att den kommer snart!

Nu blir det att ta på mig kläder och gå ut en promenad i solen. Skönt!


Lisa

Du är en av finalisterna i dagens blogg hos mig :) Grattis :)

Man får en röst på sig själv och sen är det bara att ragga fler, alla knep är tillåtna :)



Lycka till :)

2010-08-11 @ 22:09:28
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Lisa

Vinnaren i veckans blogg är nu utsedd :) gå in och kolla om det blev du :D

2010-08-12 @ 18:09:37
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0