Puppet on a string

Publicerat: 2010-08-09 Tid: 13:32:48


Äntligen skiner solen på himlen igen efter dagar med massa regn. (och precis när jag skrev det så försvann den)

Om cirka en och en halv timme kommer pappa och hämtar upp mig. Då blir det att åka iväg och köpa en ny cykel. Behövs när jag ska cykla till jobbet från stan nästa vecka då bilen är på lackering bla. Ska försöka cykla så mycket som möjligt. Igår cyklade jag till brorsan istället för att åka buss. Nyttigare och bättre för plånboken.

Veckan ser ut som så att på ons-fre jobbar jag. Börjar dock inte förrän 1 på ons så lite sovmorgon blir det allt. Känns bra att inte vara syssel/arbetslös.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0