Saturday night fever

Publicerat: 2010-08-28 Tid: 20:28:45


Sitter just nu och tittar på dansfeber. Väntar på att Johanna ska komma så vi kan gå ut och sätta oss någonstans. Ska bli mysigt och ser fram emot en bra pratstund med henne. Annars idag så har jag varit i Norrköping med min pappa. Kollade efter parkeringsplats eftersom skolan börjar på måndag. Kan inte åka campusbussen förrän jag fått mitt LiU-kort. Åkte sedan till ikano med mamma. Där har jag inhandlat dessa två snygga skjortor från H&M. Blev riktigt nöjd skulle dock köpa cardigans från cubus men ikano hann stänga så det hann jag inte med. Ska göra det imorgon hade jag tänkt. Men nu snart måste jag gå ut och möta Johanna så hörs någon annan dag.


149 :- st



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0