Wasn't life supposed to be more than this

Publicerat: 2010-08-23 Tid: 18:52:12


SItter i min säng just nu och ser på NCIS. Funderar på om jag ska se en film eller fortsätta se på TV. Idag jobbade jag till 12, sedan cyklade jag till allergimottagningen och tog pricktest. Gick bra och reagerade mest på timotej och björk, lite på hasselnötter. Nu blir det att knapra på en marabou mintkrokant och fortsätta se på tv.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0