A new year

Publicerat: 2010-12-30 Tid: 12:04:33


Yes, i morgon smäller det (bokstavligt talat också)!
Nyåret kommer att spenderas med Johanna. Blir först att umgås hos Johanna där det även blir middag. Runt nio tar vi nog bussen in till stan för att gå på Annas kompis fest. Kommer bli super känner jag på mig och är redan peppad på att göra i ordning mig.

Har köpt lösögonfransar och nya strumpbyxor som skall användas i morgon. Har inte använt lösögonfransar någon gång innan men hoppas på att det kommer se bra ut. Även att det fanns ett litet lim med i förpackningen så köpte jag en tub med lim som jag kan ha med mig i fall att de skulle lossna. Kommer som sagt ha en rosa klänning med en svart bolero/kavaj över. Till det svarta strumpbyxor, chilklackar, silverörhängen och ett silverhalsband (om det finns kvar på glitter). Ska åka och köpa det idag och hoppas det finns kvar eftersom det endast fanns 3 kvar igår.

Vad ska ni göra på nyår?


Bild som jag tog förra nyåret!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0