Beat it

Publicerat: 2010-12-30 Tid: 13:25:00


Har precis fixat i ordning mig lite nu. Ska ta bussen nu vid halv två till Berga Centrum för att gå till mammas jobb och vänta på att hon ska sluta. Då blir det att åka till tornby där jag ska titta om jag hittar det där halsbandet från Glitter. Hoppas det är lika fint i verkligheten som på ett kort jag sett.

Kan inte fatta att det är så kallt ute fastän det är bara -7 grader. Visst att -7 grader inte är varmt men det har liksom varit -20 för ett par veckor sedan och det kändes exakt lika kallt som det är nu. Ibland är vädret lustigt eller så antar jag väll att det är jag som är lustig. Haha vore in omöjligt.

Nää nu ska jag fortsätta sjunga med till spotify och snart promenera till bussen.


Jag just nu


Här är en av tröjorna jag köpte från Nellys rea. Köpte även denna i svart också.


LINA HAMMARSTRÖM

Om du inte minns så röstade på min hund (nr.10) i en tävling och nu ska jag bara säga att jag har vunnit den och det var tack vare dig och alla andra som röstade. Som tack länkar jag dig på bloggem som jag lovade! TACK! :-D

http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/jag-vannn-d-d-d.html#comment

2010-12-30 @ 17:53:45
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Malin

Fin blogg :)

2010-12-30 @ 18:51:41
URL: http://nilamk.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0