Can't stop me now

Publicerat: 2010-12-17 Tid: 15:40:00


Idag har jag varit väldigt duktig. Har både städat mitt rum (som var väldigt stökigt) och tvättat. Fixade dessutom lite i min garderob så det ser någorlunda fint ut. Många verkade ha problem med att logga in på blogg.se igår men det märkte inte jag av. Skönt, eftersom det kan vara väldigt frustrerande att inte kunna logga in och blogga då man vill. Träligt som vi östgötar skulle sagt. Hehe

Ikväll börjar jag jobba klockan 20.00 till 05.00. Härligt! Är väll hemma vid 05.30 skulle jag tro och då kommer jag definitivt stänga av ljudet på mobilen så ingen ringer och väcker mig i morgon.

Har dessutom varit duktig och inte ätit godis eller chips på 5 dagar nu. Trodde inte jag skulle klara det eftersom jag älskar choklad. Men klapp på axeln till mig och hoppas på att det fortsätter såhär.

Tog en bild från mitt fönster nyss och märkte sedan i datorn personen som står i fönstret. Hehe hello buddy!
Jag nyss.


Leia ♥

Så skönt med nystädat! :)

2010-12-17 @ 16:05:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0