Cut me open

Publicerat: 2010-12-30 Tid: 19:21:22



Sitter just nu i mitt rum och sjunger med till låtar på spotify. Händer ganska ofta kan jag erkänna då jag älskar att sjunga och allt därtill. Anyway så har dagen spenderats med mamma på ikano, eller skulle mer säga Glitter. Hittade i alla fall halsbandet jag ville ha och det var supernice. Kanske lägger upp en bild på det senare annars lär ni väll se det på en bild på min nyårsoutfit. Får se om jag får till någon bra bild på mig imorgon innan jag sticker iväg till Johanna. Längtar.....


Att vara någons fru

Kul med ett nytt halsband! Shopping kan göra vem som helst glad :)

2010-12-30 @ 19:37:14
URL: http://attvaranagonsfru.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0