Dreaming people

Publicerat: 2010-12-14 Tid: 12:14:34


Vad skönt det var att kunna sova hur länge som helst idag och veta att man har jullov. Sov till 11.10 då mobilen ringde. Däremot ska jag jobba rätt mycket på lovet men börjar aldrig tidigare än 10.30 så får sovmorgon i alla fall. Slipper också åka in till universitetet i Norrköping också. Så håller mig här i Linköping.

Idag ska jag i alla fall hitta på något med Carro. Vad har vi inte bestämt än eftersom det verkar finnas en idétorka. Något ska vi nog i alla fall lyckas komma på och i samma sekund som jag skrev detta bestämde vi oss för att ta en runda på stan. Borde egentligen också åka till Ekholmen Centrum för att hämta ut ett paket eller närmare bestämt en julklapp.

Nej nu blir det att göra i ordning sig till musik och dansa lite. HAHA men vem kan stå stilla till bra musik anyway?

I morgonrock vid köksbordet



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0