Eighteen years

Publicerat: 2010-12-30 Tid: 12:17:43


Dagen började runt nio då jag blev väckt av massa sms. Åkte iväg till stan och käkade lunch med syrran på Burger King. Gick även en runda på stan för att inhandla strumpbyxor och lösögonfranslim (blev ett långt ord).

Sen i alla fall blev det som planerat en fika med Johanna & Anna på Steve's. Jag åt en bakelse och drack varm choklad och där satt vi till klockan var runt halv sex. Tog bussen hem och åkte sedan till ekholmen för att hämta ut paket som hade kommit från Nelly.com.

Gick sedan över till Jennifer och såg på Bonde Söker Fru och även Provaktörerna där Gina Dirawi var med. Pratade även lite om nyår och allt möjligt mellan himmel och jord. Jennifer är faktiskt den vän som jag har umgåtts med längst. I ungefär 18 år har vi känt varandra och vi har gjort allt möjligt tillsammans. Åkt pulka, lekt med Barbies, pratat killar, badat i vattenspridaren, varit på Gröna Lund, ja you name it!

Gick i alla fall sedan hem med magont runt 10 tiden som som tur var gick över efter en kvart.


Snodde bilden från Jennifers Facebook. Tryck på bilden för att komma till hennes blogg!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0