Grenade

Publicerat: 2010-12-23 Tid: 13:13:22


Dagen före dopparedagen idag då.
Känns ändå inte som att det är julafton imorgon. Är det någon mer än jag som tycker så? Dagen kommer bestå av städning av rummet, uppsättning av gran, eventuellt bakning och ikväll klä granen.

Igår jobbade jag 11.45-19.30 och var skapligt trött i kroppen efteråt. Gick på bio och såg filmen RED som faktiskt var väldigt bra. Bruce Willis spelar huvudrollen i filmen. Riktigt gott med biopopcorn och cola var det i alla fall.

Nu ska jag sätta lite fart här hemma så det är fint till imorgon.

Konstig min jag fick till där!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0