Halsbandet.

Publicerat: 2010-12-30 Tid: 19:59:46


img_0615 (MMS)

Såhär ser halsbandet ut som jag köpte. Även ett par liknande örhängen från Style By Tyra ska jag ha imorgon. Kommer nog bli jättefint till min rosa klänning. Köpte som sagt extra tjocka strumpbyxor till imorgon så man inte fryser. Förhoppningsvis kommer man ändå inte vistas ute så mycket så man slipper frysa. Hade tänkt att göra mitt hår vågigt med en vågtång men ändrade mig till att göra lite lockar istället med babyliss icurl. Älskar verkligen den eftersom man både kan ha den som locktång och plattång! Rekommenderar verkligen den till ni som inte redan har den. Visst det kan vara lite svårt att lära sig tekniken men det tar inte så lågt tid förrän man gör ubersnygga lockar med den. Aka tillbaka till halsbandet. Köpte det för 139 kr på glitter till er som undrar.



emma

hej ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

2010-12-30 @ 20:26:32
URL: http://eemmaaross.blogg.se/
LINA HAMMARSTRÖM

snyggt ju! :-D

2010-12-31 @ 11:03:13
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0