Ingen vila på annandagen!

Publicerat: 2010-12-26 Tid: 10:12:54


img_4261 (MMS)

Ingen vila på annandagen! Ska alldeles strax hoppa i bilen för att bege mig till jobbet. Kommer nog vara mycket folk eftersom det är mellandagsrea. Själv hinner man inte gå på den eftersom jag slutar fem och stan stänger fyra. Aja får bli någon annan dag.  Hörde att blogg.se ska fixa en iphone app! Jättebra tycker jag det var verkligen på tiden! Den kommer jag iaf använda mig mycket av. Nej nu blir det att ta på sig ytterkläder och åka till jobbet. Börjar kl 11! Puss!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0