Is this real life?

Publicerat: 2010-12-09 Tid: 22:21:49


Många av er har nog redan sett denna otroligt söta video, om inte se den! Och om ni har sett den se den igen för denna tröttnar man aldrig på. Det är David som varit hos tandläkaren och fått lite för mycket lustgas. Hur det kan bli när man fått det ser ni nedan i videon.

Den bästa biten är när han helt plötsligt reser sig lite från sätet och vrålar och sedan helt avslappnat säger "I don't feel tired" eller när han frågar sin pappa "Is this going to be forever?". Inte undra på att han fått över 70 miljoner views.


Uppdatering: Här är även före tandläkaren och "never before seen footage" på david!



JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

nu är dagens bloggar utsedda, titta in och se om en av dom blev du? Om inte så kommer en ny chans i morgon :)

2010-12-09 @ 22:39:18
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0