Lemon Three

Publicerat: 2010-12-15 Tid: 20:44:34


Jag har ju som sagt kommit in i en period då jag inte ska äta så mycket godis.
Så ikväll då sötsugen kom så tog jag något surt istället. Nämligen en hel citron. Jag kan äta en citron som en clementin och gud vad gott det är. Mina vänner från gymnasiet kan konstatera att jag älskar citroner. Åt alltid det till efterrätt i matsalen. Gott gott gott. Tänkte lite att jag nästan borde vara med i en tävling där man ska äta citron och inte göra en enda min. Det skulle jag lätt vinna på.

Weard? Jo jag vet men jag kanske delar detta med någon läsare.....någon.....snälla?

Mums!


LINA HAMMARSTRÖM

svar jo det har dom haft innan men men intelänhr ;/ hmm vet inte hur jag ska göra :D haha får seee men tack för tipset :-D

2010-12-15 @ 20:47:20
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
olivia

saknar ditt citron ätande :)

2010-12-16 @ 23:37:01

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0