Let's do this

Publicerat: 2010-12-31 Tid: 11:34:59


Godmorgon, godmorgon!
Äntligen är den efterlängtade dagen här. Har precis städat och gjort i ordning i mitt rum och det ser faktiskt väldigt fräscht ut. Lyssnar på radion i min telefon som sitter i mina bärbara högtalare som jag fick av pappa i julklapp. Superbra högtalare som alla med iPhone eller Ipod borde ha!

Snart blir det att gå och duscha och så. På sängen ligger nu allt som jag ska ha på mig till kvällen. Så det är bara att ta allt därifrån sen och även att jag inte har på mig kläderna så ser det förbannat bra ut. Håller dessutom på att ladda min lilla kompaktkamera som får följa med mig idag. Ska ta mycket bilder som jag sedan kan lägga ut på bloggen och på facebook.



Linn-Lay

Gott nytt år på dig hoppas du får en toppen år fylld av lycka :D

2010-12-31 @ 12:14:10
URL: http://linn-lay.se
Anonym

heeei:)



säljer en tandblekning och

söta bijoux armband billigt.

och massa fina festplagg.



kolla in bloppisen!



http://striperellis.blogg.se

2010-12-31 @ 12:32:58

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0