Like the first time

Publicerat: 2010-12-09 Tid: 10:20:54


Har precis fått i mig lite frukost och lyssnar just nu på musik. Om cirka 15 min är det dags att dra sig till jobbet. Jobbar i bara 3 timmar idag så ska, som jag skrev i tidigare inlägg, sola med Tilde efteråt. Ska bli skönt och speciellt eftersom man har en 2 för 1 kupong så det blir extra billigt.

Jag ska börja blogga lite oftare nu, har varit lite dött här på sista tiden. Men med ny design kommer fler inlägg!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0