Lucia

Publicerat: 2010-12-13 Tid: 11:26:52


Idag är det alltså den 13 december och lucia. Har än så länge inte tittat på tv för att se någon utan ska gå ut på stan i kväll för att det skulle vara något lucia tåg. Innan dess ska jag åka in till Universitetet för att ha handledning kl 14.


Just ja, i natt vid klockan 12 var det någon som smällde fyrverkerier ute här i stan i Linköping. Vad ville denna människa säga med detta nu när det skett en självmordsbombning i Stockholm? Ville han skrämma upp folk ännu mer eller vad var syftet? Förstår mig inte på dumma människor ibland och vad de tänker med. Helt idiotiskt!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0