Never ending

Publicerat: 2010-12-31 Tid: 16:49:17




Sitter just nu hemma hos Johanna. Hon håller på att göra i ordning sig så jag lånade hennes dator för att blogga lite. Ser även lite på Simpsons som visas på TV:n, wonderful. Vid sju ska vi käka lite mat, tror det blir potatisklyftor med något kött och vitlökssmör. Mums på det! Sedan vid nio blir det som sagt att ta bussen in till stan för lite party. Kommer nog bli en bra och rolig kväll och hoppas på att 2011 kommer bli ett mycket bättre år än detta.

Utanför fönstret kan man redan höra fyrverkerier. Sluta tjuvstarta människor! Inte tillåtet! Nää nu ska jag fortsätta se på Simpsons. Ha en underbar kväll!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0