Obviously

Publicerat: 2010-12-08 Tid: 22:26:35


Tänkte att det var dags för en ny uppgradering här på bloggen. Därmed har jag gjort om den helt och ja jag gör om den rätt ofta men denna gången blev jag nöjd. Får hoppas att det inte börjar klia i fingrarna något mer så att jag sätter mig vid Photoshop för att göra en ny. Men den chansen är nog rätt liten ändå, i alla fall vad jag hoppas. Man kan bli rätt galen på html-koder, trots min förvåning blev det inget svärande över det idag - vilket är suveränt!

Imorgon jobbar jag 11-14 och sedan blir det att bättra på brännan med Tilde. Får se vad dagen bjuder på för mer skojj.



wiilma

ullstämmavägen .. :) har även bott på stenåldergatan och morgongatan tidigare, hehe. ;)

2010-12-08 @ 22:33:37
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0