Såg en stjärna falla

Publicerat: 2010-12-02 Tid: 11:40:39


Lite dåligt med uppdatering från min sida men ändå har folk gått in på min blogg i hopp om att jag skrivit. Kul det. Idag blir det stan och lunch med Johanna. Blir att titta runt lite bara eftersom jag typ är klar med alla min julklappar. Det känns rätt skönt att slippa vara ute i sista minuten. Är väldigt nöjd över mina julklappsinköp detta år och hoppas de som får dom också blir nöjda.

Måste som all andra påpeka denna kalla vinter vi fått. Har varit -20 grader här i Linköping de senaste dagarna. Idag ska jag minsann inte frysa utan det blir att sätta på sig rejält med kläder.

Ikväll blir det att gå på tomtenatta i gränden med min syster. Får se om det finns något billigt att köpa annars gäster ju E.M.D & Sean Banan scenen. Kan bli intressant att se. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan dra in till stan så fort som möjligt.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0