Shay Carl

Publicerat: 2010-12-25 Tid: 13:32:28


Julafton igår var väldigt bra. Fick bland annat två Shaytards/ShayCarl tröjjor. Ni kanske inte vet vilka/vem de/han är? Tryck då på bilden nedan för att komma till hans youtube-kanal.

I smått och gott så är han en man på 30 år som bor i Idaho USA och heter Shay. Med 710 1086 prenumeranter på youtube, lägger han varje dag upp en videoblogg på han själv och sin familj. Det är faktiskt roligt och intressant att se vad han gör om dagarna. Självklart tittat man också på det för att han har en extremt rolig personlighet och för att hans familj är awesome!
Så som sagt tryck på bilden för att se hans videos!!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0