So different

Publicerat: 2010-12-19 Tid: 12:42:07


Att jobba i fredags gick bra. Var inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara. Vi var klara med städningen ungefär 05.15 och jag var hemma ungefär 5 minuter efter. Var rätt avslappnande och mysigt att gå genom stan hem själv. Inte en enda kotte ute och övergångsställena stod och blippade som de alltid gör i väntan på att någon ska trycka.

Var väldigt trött igår och tänkte blogga, tog till och med kortet här under, men sedan glömde jag bort det. Såg på ungefär 3 olika filmer på tv igår. Grinchen, En Lysande Jul och början på Dubbelspel. Den först och sistnämnda har jag sett tidigare.


Jag igår, trött och sliten men glad ändå



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0