The Town

Publicerat: 2010-12-17 Tid: 15:17:54


Igår drog jag och Jennifer en impuls. Smsade henne och frågade om vi skulle hitta på något. 30 minuter senare satt vi inne på bion för att se The Town. Ben Affleck spelade huvudrollen och jag tycker han gjorde det väldigt bra. Rekommenderar denna film.

I kort och gott så handlar den om ett gäng rånare som rånar en bank. Vid rånet ber de en av de anställda på banken att öppna kassavalvet. Denna kvinna tar de sedan med sig i sin flyktbil och släpper henne sedan fri efter ett tag. De blir dock misstänkta på om hon kan ha snappat upp några ledtrådar om vilka de är. Därmed skuggar en av dem henne och lyckas sedan blir kär i henne med trots att han har FBI i hälarna

Se den!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0