What's the deal?

Publicerat: 2010-12-04 Tid: 09:00:00


Ja, vad är det egentligen med bloggare..
  • ..som försöker härma kissie - vem vill ens vara som henne?
  • ..som kollar på sig själva då de videobloggar - kolla in i kameran for fuck sake!
  • ..som drar sig i håret när de videobloggar - har du löss eller vadå?
  • ..som står framför en spegel och videobloggar - vill du skryta med din kamera/mobil?
  • ..som står i sitt badrum och filmar - tråkigt! hitta nya ställen!
  • ..som ljuger om att de har mer besökare än vad de har. - tror dom att de kommer få fler om dom ljuger?
  • ..som skriver som en kratta med massa smileys och talspråk hela tiden. - fjortisvarning?
  • ..som redigerar bilderna med sjukt mycket kontrast - fjortisvarning (igen)
  • ..som lägger upp en bild på sig själv och sedan skriver att den är ful - varför i h*lv*te lägger du ens upp den?
  • ..som spammar kommentarsfälten med skit - NEJ jag kommer inte läsa din blogg för att du säger det.
Ibland kan man undra vad en del bloggare tänker med. Varför vill alla vara likadana och göra likadant? Tycker folk ska vara mer som de egentligen är och inte härmas. Gå din egen väg för det är när en blogg är annorlunda som den får mest läsare.



LINA HAMMARSTRÖM

svar hahaha tack :-D ah jag typ bor i min mössa jag har den alltid och JA dt var kallt inne. det är alltid kallt hemma hos mammq på landet :P haha

2010-12-05 @ 19:22:45
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN

det där har du rätt i, man ska bara vara sig själv! :)

2010-12-08 @ 15:43:02
URL: http://elinnjl.blogg.se/
LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN

:) yeah i do :)

vart i lkpg bor du då? :)

2010-12-08 @ 20:53:30
URL: http://elinnjl.blogg.se/
LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN

jaha okey trivs du? :)

jag bor just nu med familjen i skägget, letar egen lägenhet så kommer att flytta nästa år någon gång om allt går som jag tänkt mig :)

2010-12-08 @ 22:22:47
URL: http://elinnjl.com
wilma §

hey, såg att du boddei ullstämma! :) Har själv precis flyttat därifrån bort till ånestad istället..

2010-12-08 @ 22:25:41
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0