My head is spinning

Publicerat: 2010-07-06 Tid: 14:58:28


Underbart väder som vanligt. Ska bege mig till pappa lite senare framåt halv fem för att fira honom. Sedan ikväll blir det att sova hos Anna för att sedan imorgon ta bilen neråt Västervik. Ska nämligen till Annas land och stanna där ett par dagar. Ska bli riktigt härligt med massa sol och bad.

I lördags firades som sagt jag och emma hos henne. Var mycket trevligt kan jag säga. Drog hem från henne vid halv ett ungefär tillsammans med Johanna och Natalie. Skönt att det inte blir så mörkt på natten så man slipper åka i mörker. Här kommer ett par bilder från lördagen.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0