Ya habibi

Publicerat: 2010-07-03 Tid: 12:08:16


Åh herregud vad varmt det är ute. Verkligen skönt att ha riktig sommar. Har jobbat nu i två och en halv vecka men nu har jag semester! Wihu. Ska dock jobba 50 % vecka 31 + 32 så då blir det mer arbete. Till dess blir det att ta det lugnt och bada och sola. Har varit i varamon förra söndagen med Jennifer. Slutade med att jag brände sönder mig. Var knallröd och nu har jag börjat fjälla. Inte kul det!

Idag blir det i alla fall att åka hem till Emma för att fira henne och mig som har fyllt år. Blir god mat och trevligt sällskap. Kanske drar och badar om hettan blir för mycket.

Nästa vecka på onsdag ska jag och Anna dra ner till hennes land. Kommer bli jättekul och längtar verkligen dit.



Jag och Anna i onsdags



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0