Du är för girig

Publicerat: 2010-06-20 Tid: 11:16:39


Äntligen! Min hosta är mycket bättre idag, men däremot har man gått och fått ögoninflammation i vänstra ögat. Vaknade upp med att det hade kladdat ihop sig så det knappt gick att öppna och nu är det alldeles rött. Typiskt kan jag bara säga då hostan var mycket bättre idag. Aja sånt är livet ändå.

Idag blir det att städa lite här hemma. Mitt rum är inte så fint om man säger så. Det ska det ändras på. Var ute igår för att handla mat åt mormor med syster. Gick inte alls så bra. Hostade konstant var alldeles för tidigt att gå ut. Skapligt jobbigt! Hoppas det är ännu bättre imorgon då jag ska jobba. Det är dock många som är sjuka nu. Beror väll på studentveckan mest. Blev inte mycket sömn under den.

Förra söndagen var vi föresten i Borensberg hos Olivia som fyllde 19. Bjöds på paj och jordgubbar med tillbehöv som efterrätt. Mums på det. Drog sedan in till LKPG och satte oss på Ågatan. Kände mig även då lite hängig och jag och Natalie drog hem lite tidigare än de andra. Trevligt var det dock! <3

 




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0